Då börjar jag bara dåra, i stort sett...

Jag börjar gilla hur ovärt det är att gå på rudbeck!
Imorse gick jag upp innan tuppen gal och traskade iväg till skolan.
Där satt jag stilla i ca 2 timmar, för att sedan slå in mitt skåp.
Oerhört fult utropstecken ovanför våra skåp förövrigt, men det haver väl inte jag
någon talan om.
Imorn kommer dessutom bilderna upp.
Man ba jag är söt som tomte.
Sen bidde det lite julkalender, ja rudbeck har fula men ack
så trevliga traditioner.
Efter det drog jag med mig flickorna två till gryta.
För att sedan bära runt på salami i stan och träffa på folk man egentligen inte vill träffa.
Men vad ska man göra?
Pga den ångest bilden framkallar har jag inhandlat laxermedel.
Dock ej att förtära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida