Kras

Man ba hallå, var jag söt som mini eller inte?

Yaya sitter just nu med ett kråkbo till hår och en katt som skrämmer mig. Livet

som sjukling är bel fabulös.

Kom nyss på att jag har fula vänner men vad skall man göra? Jag var

ju inte där och bevittnade händelsen, så att skämmas behöver jag ju inte göra.

Men likväl gör jag det ahih!

Missförstå mig gärna, men man vill väl inte ha fula friends liksom?

Eller är det bara jag?

Sarkasm är min själsfrände.

Och duschen är min vän så ska umgås med den ett tag. Sedan blir det fredagsmys

ikväll, jag är ju trots allt en hederlig svensson.

11-11-11 big woop.

Jag jublade iaf.

Fred:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida