Baby you know it's true

Tjabba allesammans!:D:D
Solen skiner och humöret är på topp. Eller?
Nja lite osanning låg nog bakom den meningen. Sitter just nu och tjillar järnet
hemma. Ska snart pallra mig iväg till ica och köpa lite choklad, mumma
jovisst haha:) Får se vad som händer ikväll.
Blir alldeles alene ikväll nämligen. Alla ba överger mig man ba buhu:(
Nej men får väl plugga eller nåt.
Haha seriöst stackars själ.
Ica nästa iaf;)

Lagom ful bild men that's just how I roll. Förresten idag har jag ägt min lilla halsduk
i en heel vecka. Man ba grattis eller what?:)
bebisen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida