Finally home

Tjooo! Kom hem till kära västerås för en timme sen.
Missade sista bussen eftersom idioten till chaufför skulle släppa av typ två personer
på vägen. Man ba släpp av alla där dom bor eller släpp inte av nån!
Iaf så fick jag gå hem, askul när det är svinkallt ute och man bor typ på landet:(
Eller ah, 20 minuter från stan men ändå;)
Dagen var iaf chill, dock hade jag huvudvärk hela dagen men det är jag van med.
Blev 300kr fattigare men en halsduk rikare! Teatern var faktiskt bra men tyvärr har dramaten väldigt obekväma stolar och kisen framför mig hade vilt hår men det är la chill!
Nu är det i varje fall sussar-time.
Godnatt!

Gammal bild, eller typ 5 månader gammal men det känns som en evighet sen.
Vad hände med kollektivet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida