Dansapausadansapausadansapausadansapausa


Hehehehehe typ navel??:$
Men ah, sista dan på lovet imorn o då ska jag tamefan vara sober
hela dagen lång. Har blivit lite väl mycke tjotahejti på sistone.
Men äre lov så äre;)
Kryssningen var ju nice..
Gjorde absolut inga ångestfyllda grejer, nej.
Åt en civiliserad middag, utan för mycket dricka.
Smuttade på lite vin och gick o lade mig tidigt i min egna säng.
Som det ska vara helt enkelt:):) O kg-festen spårade inte alls.
Jag blev inte argsint, o krossade pojkars ben med min vikt.
Träffade inte en enda unge från rudbeck heller.
Fairytale.
O Fanny är redigt ful:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida