Home alone

Alltså jag må ha levt nästan 19 år på denna jord.
(en månad kvar tills jag fyller år nästa vecka, woopwoop!!!)
Men jag har aldrig lämnats ensam hemma förrän nu.
Känns liiite sent med tanke på att jag flyttar cirkus 10 mil från denna stad
nästa höst, all by myself.
Och jag har aldrig fått testa på att leva det ensamma liv man lever
när man ingen har.
Visserligen finns min andra familj i sthlm, men pappa kan inte hjälpa mig
koka makaroner när jag är 19.
Nänänänä, det funkar inte!!!!
Men iaf, nu är jag ensam hemma och inte har det hänt något konstigt än inte.
Förutom att nån random ringer mig och jag och
min katt körde en liten dancebattle innan jag slog mig ner
framför datorn.
Dessutom har jag dödat en insekt, dock ligger den under
telefonkatalogen så mamma får ta hand om den när hon kommer hem!
Varsågod mama:D
På tal om dansande katter........
Horror bild, men till mitt försvar.
Jag var full och glad!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida