Pain

Jag har låtit folk sticka in skrot på femtioelva olika ställen på
min bodiii från det att jag var 5 år.
Nu har jag endast fem piercingar kvar sen är jag färdig, för ett tag iaf.
Iaf oavsett vad jag har gjort så förskönar piercaren sanningen.
När jag gjorde tragus sa piercaren att tungan gjorde mycket ondare.
Man ba nej?
Det knakar i hela huvudet när nålen går igenom och smärtan var betydligt värre.
Och igår när jag piercade mig sa han att näsan är den piercing som gör mest ont av alla.
Svar negativt även där.
Jag gjorde näsan med pistol för X antal år sen och
 visst, det kändes.
Men gårdagens piercing var ren och skär smärta.
Jag är självklart nöjd med den men jag kommer inte göra om det.
Men det absolut värsta är att jag har läst att läkningsprocessen av en nipple
är den värsta.
Dagen då man gör piercingen, då har man inte speciellt ont men tydligen dagarna efteråt
Gissa om jag är livrädd.
Just nu spänner det bara men jag är rädd för att någon ska råka komma åt.
Då kommer jag börja grina helt klart.
Hursom ikväll är det fekke som står på schemat. Och jag ska egentligen inte dricka
alkohol på två veckor men regler är till för att brytas.
Rebell!!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida