Mor anka är packad men fan inte dum

Hej hej bloggen!!!
Sjukling som jag är har jag spenderat min dag med Perper och the Camdens.
Ytterst treeevligt....
Imorgon är det den lilla lördagen, undrar om man kanske skulle
ta och svänga sina lurviga. Som iof inte är så lurviga då jag inte
lever i det förgångna.
Men samtidigt så är det sååå ovärt att festa ifall man inga vänner har.
För liksom hur har dom senaste kalasen varit?
Top notch? Njaee snarare the bottom is nådd typ.
Skallningar och slag, fyllkajor och sova sovsäck och
packa pappas kappsäck.
Klarar mig utan det taack!!:)
Men imorgon är en ny dag och då ska jag måla så pennan glöööder.
Tjao mina små rara!

Ganska coola kidz i en trappuppgång
där dalmasar dansar omkring.
Fint♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida