Tomateros


Denna ljuvliga februarikväll spenderar jag i hemmets trygga vrå.
Medans mor min är ute och svirar med diverse folk, inklusive min broder med respektive
sitter jag hemma, nykterist som jag är, och passar min lilla lilla bror.
Dock sover lillkisen så jag roar mig med att bita naglar, vilka som helst jag hittar, och rulla tummarna.
Naaaaaaah så hemskt är det faktiskt inte:)
Jag anmälde mig frivilligt som barnsittare, direkt översatt och
dessutom förtänar mor min lite galej då och då.
Man har ju inte ett så jättespännande liv när man är 40+ ahihi;)
Och jag ska ju gå på kalas på tisdag, så mig går det sannerligen ingen nöd på!
Och om det gör det, finns ju alltid min älskade hostmeducin!!♥
Förövrigt kan jag inte med Hanna W men jag älskar Lars.
Fred ut!
Och jag ber om ursäkt ifall bilden framkallar känslor man icke vill känna,
det blir lätt så med mig.
Jag lever i det förgångna helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida