Hörde jag skål?

Finner det smått komiskt att folk (-..-) klagar över projektarbetet vi har i trean.
Ba att det är jobbigt osv. Klart som fan det är jobbigt, det är 100 fucking
poäng och totalt upp till en själv om man klarar det eller inte.
Men dom som ylar högst är dom som fått hjälp.
Man ba gör det själv du är typ vuxen, iaf om man kollar på ålder
o inte erfarenhet hahahaha.
Dum må jag vara men sanningen skall alltid fram.
Iaf igår var jag i ghettot, ludermänniskor tror att dom är bättre än vad dom är.
Shiiiit asså, men jag hade skoj:)
Orka bry sig om klasskillnader, mähän...
Ajaa kryssning om några dar, Melinda ska bli stupis o hitta sig en ligist!
Mumma:*
Men nu ska jag och min kolatorsk till snok nanna!
Tjabba:):):):):)
'
Man ba mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida