Maissi Suola Rasvaton

Måndag afton och jag är trött som en benget!
Sommartid tog kål på mig, minst sagt.
Helgens bravader hjälpte väl inte direkt till på traven heller så att säga hö hö xD
Just nu gläder jag mig åt att
jag ska gå och sola imorn då jag sedan kommer få ha ett låångt uppehåll
från lilla solariet.
Förbenade revben:@
Och idag om några timmar, när det egentligen är imorn, så
är det bara en ynka vecka till kryssning.
Whoop!:D
Biljetterna kirrades idag, så nu kommer jag både dit och hem.
Skönt minst sagt.
Näää om man skulle dra en lur kanske?
Peace out mayn - hyndan...

Bild från idag, fast fyra kanske fem år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida