Taggarråååååååååååå

Usch...
Medans alla är fula o testar sina mössor och tar kort
o lägger upp på facebook, så chillar
Melinda med livet at home!!!
Snart ska jag börja plugga, oh lucky me!!:):)
Vill egentligen till stan då jag lyckades tigga till mig money igår.
Men är man lång som en stång så går det inte för sig...
Funderar starkt på att dra en goooo solning imorn.
Vet att jag inte ska men regler är till för att brytas, right?;););)
Hööhöhöhö ful.


Förstår än idag inte varför snorisen satte mig bredvid cisco, hans
odör lär väl inte vara det bästa om jag ska vara brutalt ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida