Vem är kungen i djungeln?

B-b-b-back to den überfabulösa skolan idag dååå!
Lovet tycker jag vi drar ett stort jävla streck över!! Hujeda mig...
Skall dock inte säga; aldrig mer alkohol, då straight edge inte är min kopp te.
Men jag ska då sannerligen aldrig, aldrig mer prata med nyktra människor,
medans jag är på kanelen.
Oooouff...
Annars vare nice!:)
Åt förjävla mycket och fnissade åt folk med långt hår.
Både dåtidens och nutidens ungdomar har dålig smak.
Men that's why I adore klicken♥
Vad vor3 jag utan dessa grabbz som förgyller mina dagar utan att ens veta om det?
Det är då frågan.
Och på tal om långhåriga pojkar, så verkar dom ha en fäbless för udda namn.
Bernhard, tufft.

Avslutningsvis vill jag bara säga att en viss herre vid smeknamn Gukke visst
var på pickalurven en afton.
Så nu kan folk sluta härma honom, synd om killen fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida