You looking at me but I’m lookin through you

Woy woy woy.
Redan tisdag!
Veckorna bara flyger iväg må jag säga:)
Naaat... ZzZzzZ typ varje lektion.
Är jag mönsterelev eller är jag?:D
Annar så är det ena redigt händelserika tisdagar framöver!
Men det är sån jag är.
Firecracker helt enkelt:):):)
För övrig får det gärna bli helg snart, då Melinda är sugen på partaj!
Tack och lov har jag en kompis som också tillhör a-laget, så
jag slipper supa till själv på en bench lixx.
Eller supa till och supa till, blir väl en 3,5a från ica men det är party:D
Den som inga pengar har....
Till sist vill jag bara shouta out:
Grattis♥
Kärleken svalnar, men saknaden består.
Ack min poetiska ådra är jämlik med Tegnérs!

Söta fjortistjejer som ansågs sig vara wayyy up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida