I'm forever blowing bubbles


Yeyyeyee jag gillar att lägga upp bilder på
mig själv, där det ser ut som om jag inga ögonbryn äger!
Med det avklarat vill jag bara hylla mig själv.
Wünderbaaar uppdatering!!!:)
Idag är det i alla fall fredag, yay:) Denna helg tänkte jag
ta det lugnt då jag ska festa varje dag/helg fram till
studenten med början nästa vecka.
(Fin mening). Men alkohol är ju gott och kul
så troligtvis kommer jag inte befinna mig i hemmets trygga vrå...
Men det är la skitsamma. Jag sitter ju inte i skiten än.
O bara jag är hemma till söndag så är det ju lurre.
En match är inget man missar nej nej nej!!!!
4 spelade matcher.
4 vunna matcher.
12 jävla poäng.
Och bajen ligger i topp:):):)
Pure love, ytterst pure love.
Asnice sätt att börja sista hela säsongen på Söderstadion på.
Mmmhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida