Fräsching

Idag har jag fått min första finne!!
Eller den är inte fullt utvecklad ännu men förhoppningsvis får även jag känna på hur det är att vara en finnig tonåring.
Har ju bara ett år kvar innan mina tonår är slut så nu gäller det att finnarna börjar dyka upp!
Ska snart ta med mig min finne o mig själv till Ica o möta mamsen.
Jag ber tusen gånger om ursäkt i förväg ifall jag skrämmer någon idag.
Jag är totalt osminkad o har en härlig kräftröd nyans i ansiktet från att ha solat tidigt imorse.Men vem bryr sig. Ska bara softilera med familjen ikväll så vem ska jag va snygg för?Önskar att jag vore lika fabulös som lillkisen men livet är inte rättvist, I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida