I feel pretty and witty and gay!

Idag är jag lycklig!:D
Varför? Jo jag har Per Morberg i kylskåpet!! Liksom hur awesome?!
Och jag har dessutom fyllt på mitt smink så nu kan jag iaf ge en
illusion av att se bra ut. Alltid nåt!
Måste dock ner på stan imorn o köpa lite mer småkrafs.
Mama needs some eyelashes because mina egna sucks!!
Borde köpa lim också men det är ju snordyrt men får la se. Har iaf betalat mina
räkningar iaf. Eller ah vet inte om man kan räkna bostadskö till räkning. Men äh!
Köpte dessutom en jeansjacka. Det tog cirka 6 år innan jag fick tummen ur men nu har jag en!!
Ooh happy_girl_94:))
Dessutom var den typ gratis, mammor är bra att ha♥
Har utöver allt detta hunnit planera helgen. (Jag vet att ni alla är jätteavundsjuka på
att jag har hunnit handla typ tre saker på en dag och jag förstår er!)
Eller ah, planerad och planerad är den väl inte. Men någon form av partaj kom jag och
frankiedoodle överens om när jag smsade henne i panik igår.
Förstår inte att jag fortfarande gömmer mig hellre än säger hej.
Dock förstod fanny min situation och my heart goes out to that brave little girl
som befinner sig i krigszonen varje dag typ.
Good job man, good job.
Nu borde jag snart gå och duscha för det är tunnelbananen om typ 20, men samtidigt så kan
man ju duscha imorn.
Dricka lite läskande läskeblask (som herr Anka alltid sa)
ska jag iaf göra!
Peace(Y)
Såhär mycket swag var jag idag. Asball i Star Wars tröja lixx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida