Tisdag

Just nu sitter jag indränkt i sololja o sjunger på jullåtar.
Man ba ful. Borde egentligen duscha innan jag drar till maxi, det var ändå ett par
timmar sen jag solade.
Men jag har en fixidé om att färgen ramlar av om man duschar för tidigt, det måste liksom
hinna sätta sig.
Så jag får dofta lite bränd kyckling blandat med kokos. Det kunde ju ha varit värre liksom.
En sak som faktiskt är värre än min odör är att min kropp verkar inte mottaglig för solariumljus.
Jag är exakt lika vit som jag var från början. Kan inte jag ha lite bra pigment iaf?!
Kommer ju typ dö när mina minisyskon börjar sola.
Dom lär ju bli bruna som ******.
Och sen står det en jävla vit fläck bredvid med lila hår. Verkligen fint familjeporträtt.
Dock har jag en brun rumpa, eller ah den är brun i jämförelse med resten av kroppen.
Men det känns nästan värre att visa den än att vara vit på ett familjefoto, men vad vet jag?!:D
Men nu vill jag iaf ha sommar!!!!!
Och valborg vill jag också ha, ba supa kring en eld. Dock hamnar vi aldrig vid någon eld.
Men men, på fredag är det en månad kvar till kryssning. Känner paniken, men äh.
Får la börja dricka på bussen eller nåt;)
Jag o mamsen för nån dag sen, är vi inte söta?:D:D:D:D::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida