Booyah

Huu, nu har jag varit nitton i snart två dygn.
Låter ofantligt gammalt och allmänt obehagligt.
Iofs är mina vänner ett år äldre, tack och lov. Annars hade det blivit kalabalik
uppe i hjärnkontoret.
Vet dock att det står 17 i min profil to tha left to tha left mmm (internskämt ahih) ←,
 men jag orkar inte ändra.
Eller okej, jag kommer inte ihåg hur man ändrar.
Och 17 är ändå helt okej, hade önskat att det stod 15 men what to do?!
:):):):)
Iaf min födelsedag firades på Pluto.
Det var typ tio pers där. Nej men ärligt dåligt med folk var det.
Men jag fick en gratis shot, presentkort på donken och ett par solbrilleeeer.
Jag tror iaf att jag fick dom, annars har jag snattat och det är mindre trevligt:(
Sen fick jag la saker av släkten men det hör inte hit.
Im no skrytmåns;)
Och av Gud fick jag en förkylning och nackspärr som vägrar släppa:(
Man ba är det tacken för att jag burit ett kors sen jag var typ 13?!
Bad God...
Så idag ska jag flörta till mig glass tror jag hmm hmm hmm.
Måste la bli frisk till på fredag(?) då jag är bjuden på fyllemiddag:D
Aldrik fel.
Avslutar det hela med en horror vimmelbild. Hur jag står med mina ben vet jag inte.
Vet inte heller vilka typ hälften på bilden är mi sori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida