27

Jag är sjuk och vi förlorade matchen igår.
Kul vecka detta kommer bli då!!!
Dessutom är mina pengar M.I.A.
Orkar inte hålla på o tjata heller. Har ju hennes nyckel så kan la göra
inbrott om jag inte fått pengarna innan veckan är slut ;)
Ouff va kriminell och fuck aina jag låter.
Fett med swag (Y)
Iaf igår fick jag min tröja som har befunnit sig på typ västkusten i en månad.
Tjiho, dock är den inte min än utan den är fortfarande Nellys men snart så.
Om jag får mina pengar förstås.
Annars blir det väl Olles tröja, I guess.
Sitter just nu och snörvlar till Medinas låtar och kör lite härliga
nostalgitrippar ala 15 barre.
Tjill man var då liksom!
Såg förresten en gammal crush på Pitchers i helgen.
Ja, jag ser mina crushar överallt.
Jag har vart kär i hela pulverstan då blire lite svårt att undvika pojkarna.
Och duktigt av mig att gå ut som sjuk.
Tyckte dock jag mådde lite bättre vilket egentligen är en lögn som demonen i mitt
huvud ville intala mig.
Han är en very very mean person.
Skitsamma fuckfaces.
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida