Nude


Här ligger jag o ser ut som en ledsen fisk.
Livet som arbetslös suuger!!
Spenderar dagarna i solariet o i spåret i hopp om att kilona ska rasa o brännan komma.
Fungerar sisådär 😬
Nyss passerade klockan elit så jag har typ fem minuter kvar i denna mänskliga grill. YAY! 
Imorgon åker jag hem 😄😄😄
Ska lalla runt på slottet med mor o bror min.
Längtar grovt till min lön kommer!!
Har alldeles för lite pengar kvar ack och ve.
Imorgon är jag även bjuden på party får se om jag lyckas hålla mig i skinnet.
Dock bör man ju inte väcka det odjur som sover men fyller polers år så gör dom¡
Nä nu ska jag sola ajde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida