I'm friends with the monster that's under my bed

I don't have cancer!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
Fick dock vänta i över en månad och själv ringa och kolla
provsvaret.
Men skitsamma, jag är frisk och jag får sola igen :)))
O nej man kanske inte borde sola efter att ha haft en hudcancerscare,
men jag är ju tonåring så ha överseende ;)
Annars då?
Jobbveckan är över och om jag har tur hinner min mentalitet gå
tillbaka till en nittonårings istället för en sexåring.
Umgås med 07or (?) varje dag är inte bra.
Mitt vokabulär förminskas dag för dag, men ääähh.
Jag svär inte längre så det är ju gøy!
Stängningsdag på måndag så är tiep ledig i tre dagar, woop woop.
Partyartyarty.
Minus partyt, väntar på socpengar så är typ pank.
Skulle vart nice om man fått lön på måndag men får la vänta till 23e december.
Det är ju ba en månad dit liksom och jag vill verkligen inte köpa julklappar eller så.
Tjillster.
Helgen kommer bestå av att leta efter friluftskläder, tjiho!
Livet som förskolefröken är osoft.
Men men, bara två månader kvar.
Och om man tar bort alla timmar jag spenderar utomhus så tycker jag faktiskt om
mina små förskolebarn.
Såhär fejkat glad är jag över att icke ha cancer!
Och Jennifer fick hånka med på ett hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida