Kall som en vinter boy

Snart en vecka arbetslös och jag går under!!!
Asså assoft att slippa ha bussvakten och gå upp i ottan, men fasen
vad jag saknar mina barn :(((
Spenderar mina dagar med mamsen och promenader.
Försöker mig på operation viktnedgång igen.
Att jag ens tror att det kommer funka.
Skämt.....
Idag regnar det ute, turgubbe jag är som har vilodag idag!!!
Med tanke på att jag gått typ fyra mil på fyra dagar så förtjänar jag fanken lite vila.
Ska upp och köra femman imorn efter frukost.
Jippi!! :D :D :D
Men vad ska man göra om man vill ha kilona väck?
Håller på och inleder ett nyktert liv också.
Valborg var ju bara fail och utgången innan dess likaså.
Pojkar som är som Kung Bore dras jag åt like
a moth to a flame.
Eller hur fasiken citatet gåååår.
intebraförpsyketmitt..
Nejnejnej.
Dags och sova.
Fred
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida