Fula människor

Varför varför varför är mitt liv fullt av fula människor?!??
Har bara lust att gråta när jag tänker på vilka människor jag omger mig med..
Visst finns det guldklimpar som jag kommer sakna ihjäl mig efter ifall jag får ett visst jobb. 
Men vissa, faan va skönt att slippa dom!!
Och ja, klart jag fattar att om inte jag vore kolsvart inombords så skulle jag ha finare umgänge men jag har ändå rätt till att bitcha om detta.
Fuck it nu ska jag äta semla🎂☺️☺️
Se vad vacker jag är på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida