Fredag

Sitter i fikarummet nu och försöker att inte äta upp hela paradisasken.
Som tur är sitter det andra människor här så jag kan inte riktigt gå all in.
Börjar få panik inför imorn, kommer gå bananas på tåget upp.
Sen har jag typ en och en halvtimme att inte göra nånting på.
Får hänga på låset till Åhléns o försöka att inte göra av med pengar.
Om jag inte behövde köpa mat så skulle jag lämna kortet hemma.
Men känns lite sådär att tigga donken från folk.
Bögringen är väl ett alternativ men tror inte jag attraherar den typen av klientel.
Får ta med mig plånboken och lägga band på mig helt enkelt!
     Häromdagen var jag en riktig      brownie och nakenfis.
Har tidigare bett om ursäkt för nakenheten på min blogg men jag kan helt enkelt inte hålla mig ifrån det😳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida