Slutet är nära

Nu har jag påbörjat min sista vecka som tonåring och min sista månad som knegare.
Eller egentligen var det en vecka kvar igår till min födelsedag, men ääh!
Jag nojjar som faaaaan.
Vill inte bli 20 :( :( :(
Men men, får träffa min kärlek på min födelsedag så livet funkar la ändå.
Ska nog dra till systemet direkt efter jobbet och köpa mig en vinare och glömma mina åldersbekymmer.
Är kanske inte världens bästa kollega dagen efter, men äh man fyller bara tjugo en gång ;)
Åker oftast hem med huvudvärk från jobbet, så det kan ju vara kul att se
hur det är att åka till jobbet med huvudvärk ahi.
NÄH nu får jag ta och rycka upp mig!
Ska ta och glo på dumburken ett tag innan jag nannar kudden.
Hade!
(fyvilkenekivoknästsistameningdetblev)
 
Bild från jul, inte alls pixlig eller så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida