How can you just walk away from me?

Asså kolla hur äcklig min mage är idag.
Igår var det ju ganska fräscht, det var typ lite blod på ena sida. Men nu?!
Det har typ vätskat och blött igenom nästan.
Mumma.
Dock verkar det ha slutat nu så får la hoppas att äckelheten stannar här.
Idag var jag förresten på jobbcentrum.
Skojj. Är dock ledig i två dagar, börjar på riktigt på fredag.
Så nu ska jag bli frisk så tja tja bloggen, du tynger ner mig..♥
(återigen ber jag om ursäkt för den nakna huden) Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida