22 dagar kvar...

Hej! Förlåt för obefintlig uppdatering hela helgen, men jag festade både i fredags och lördags så hade inte tillgång till dator direkt. Skriver om helgens fester i ett senare inlägg. Orkar inte göra det nu.

I alla fall idag var det hemmamatch mot Trollhättan. Och självklart kammade Hammarby hem segern. 3-0 blev det till slut. Trollhättan gav upp efter halva andra halvlek, då Bajen hade gjort sitt tredje mål. Så nu är det en delat sjätte plats Svea rikes bästa lag ligger på.
Nästa match är mot IFK Norrköping och det kommer bli en tuff match. Norrköping ligger på första plats, men det kommer bli minst oavgjort. Eller jag håller tummarna för det i alla fall..

Nu ska jag äta och sen duscha. Känner mig ganska sliten efter helgen, så en riktigt lång dusch behövs. Förresten idag är det bara 22 dagar kvar av sommarlovet *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida