29 augusti

Godmorgon:) Sitter just nu och äter frukost. Ska snart börja med historialäxan:( Ser inte fram emot det.. Hatar skolan verkligen. Och jag orkar faktiskt inte bry mig om afrikabarn som inte ens får möjlighet att gå i skolan. Jag kan inte relatera till det liksom. Självklart är jag tacksam som fan över att jag bor i Sverige men men..
Idag händer nog inget mer än plugg. Ska kanske iväg och springa spåret, känner att jag måte börja träna igen. Har inte tränat ett dugg sen jag slutade dansa för två år sen.
Men vet inte om jag orkar, känns väldigt jobbigt haha;)
Iaf så ska jag börja plugga nu hörs senare:)

Kram

Gammal överredigerad bild, men har inga nya:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida