Be mine

Hej igen!:)
Sitter just nu och äter kokosbollar och kollar tv. Ska nog snart duscha och ha på en ansiktsmask och sånt. Mitt ansikte är helt kaiko just nu, antar att jag har en såndär vecka då man känner sig ful exakt hela tiden. Har lust att gå runt i mjukisbyxor och en stoooor tröja, för inget annat ser bra ut på. Ush vill att den här veckan ska vara slut.. Men jag antar att man inte kan vara snygg jämt haha;)
Annars då? Jag längtar jävligt mycket till höstlovet haha. Typ tio veckor dit men ah:)
Imorgon börjar förresten hösten på riktigt, 1a september ju. Känns ganska skönt, då kan man snart använda vinterjackor haha! Aja nu ska jag äta en macka sen duscha, hörs senare♥

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida