En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm..

Sitter just nu och lyssnar på Medina- Sagoland. Igår skrev jag ju att Jordin Sparks låt battlefield var jättesann, men Sagoland. Ouff typ varenda ord stämmer in på mig och en viss boy haha. Och även fast jag får typ hemskaste minnena från förra sommaren så blir jag beroende av den, och lyssnar på den om och om igen.
Förresten så har jag en ny design, skitful jag vet. Men jag ska försöka fixa till den och dessutom försöka fixa till någon form av header. Problemet är bara att jag är totalt lost när det gäller alla koder och så. Så jämt när jag försöker snygga till min blogg så fuckar jag upp allt haha.
Aja nu ska jag ta och göra några mackor och kanske varm choklad, sen sova. Måste börja vända tillbaka på dygnet nu! Ni får ha det så bra♥

Kram

Och  bara för att jag snackade om medina så slänger jag även upp låten..

Medina- Sagoland:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida