:)

Hej!

Igår hade jag en sån dag att om en dålig sak hände, så började jag tänka på alla dåliga saker som har hänt. Och då gick allt åt helvete haha. Så jag gick till ica och köpte tre paket glass(!) och stängde in mig på mitt rum. Men idag är jag på bättre humör!

Idag har jag inte gjort så mycket, har bara läst. Började läsa "Låt den rätte komma in" igår och jag kan typ inte sluta läsa. När den kom ut förra sommaren som film, eller var det två år sen? Iaf när den kom ut så trodde jag att den skulle vara jättedålig, men det är den inte. Eller inte boken iaf.
Snart ska jag äta och kolla på Up med min bror. Uppdaterar lite senare

Kram

Dagens outfit består av en piké från Cheap Monday och mjukisar från KSSS. Inget märkvärdigt direkt.

Kommentarer
Postat av: ellie m

veckans blogg finalisterna är utsedda så sätt igång och rösta nu (a) kramar elliestaff's


URL: http://elliestaffs.devote.se/ @ 2010-08-05 @ 16:19:04
Postat av: josefin

hej på dig! skulle va jätte kul om du klickade dig in i min blogg och kollade runt och kommenterade lite! Om det är något du undrar så kan du alltid fråga mig! Ha de bra, kramar


URL: http://jensenjosefins.blogg.se/ @ 2010-08-05 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida