fick hem ett paket idag..

Idag när jag vaknade så hade jag fått ett paket som innehöll en bodylotion och en ansiktskräm från Stockholmsgruppen. Har inte testat dessa produkter förut, men tror att dom är bra. Det bästa med produkterna är att dom är parfymfria och inte testade på djur. Dock tror jag att dom är rätt dyra, fast om dom är bra så kommer jag nog fortsätta med dom.
Förresten så för några dagar sen så klagade jag över att jag inte hade någon bodylotion, bara bodylotion med brun utan sol effekt. Så det passade ju jättebra att jag fick hem det här:)


jättefin bild, verkligen *host*

Kommentarer
Postat av: JULIA:)

Fin blogg (:


URL: http://ypsilon.blogg.se/ @ 2010-08-10 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida