Hej!

Hejhej!
Idag var det som sagt första skoldagen, dock gick jag hem efter lunch för jag höll på att somna på historian. Så gick hem och sov istället för typ svenska haha. Men det var skönt iaf;) Fast imorgon ska jag gå hela dagen, även fast vi börjar 8 och slutar halv 4 tror jag. Jobbigt värre alltså.. Fattar inte hur dom som gör scheman tänker!
Men men tänkte bara uppdatera bloggen lite snabbt, ska snart äta så hinner inte skriva så mycket.

Förresten så tror jag att uppdateringen kommer vara ganska dålig den här veckan, eftersom skolan nyss har börjat och jag måste komma in i rutinerna. Så fokus kommer inte direkt ligga på bloggen heller. Dessutom är det inte så kul att blogga när man ser att man har läsare men ingen kommenterar..
Aja ni får ha det så bra iaf♥

Kram

Kommentarer
Postat av: JULIA:)

- hur mår du idag då? (:


URL: http://ypsilon.blogg.se/ @ 2010-08-24 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida