helgen

Juste, jag har glömt berätta om vad som hände i helgen. Orkar inte berätta så detaljerat men men. I fredags så åkte jag och Fanny till bjurhovda och festade. Fast det var inte så mycket folk där, men dit jag och Fanny kommer där blire fest haha!
Och i lördags så åkte vi till Erik där typ alla som vi umgås med var. Förutom att det blev lite drama hemma hos Erik så var helgen nice. Även fast jag inte sov så mycket.
Jag och Fanny hamna helt fel i fredags. Vi hade lovat varandra att vi skulle åka hem till Fanny oavsett vad. Men så blev det inte hehe...
Lägger upp bilder från i fredags imorgon orkar inte fixa med det nu. Tyvärr orkade jag inte fota i lördags men skit samma liksom.

Kram

En glad, lullig Melinda. Bättre blire inte!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida