Ingen tältning..

Som jag sa tidigare så var det vissa som inte ville följa med och tälta idag, så jag skiter också i det. Det kan nog vara bra att vila upp sig den här sista veckan. Har dessutom en skoluppgift som jag måste göra innan skolan börjar igen, så ska nog göra den idag. Om jag orkar;)
Ikväll blir det alltså en ganska chill dag. Har en ansiktsmask i ansiket just nu och nyss smörjt kroppen, så nu känner jag mig fräsch. Ska kanske gå och sola lite senare om jag har tid. Aja, nu ska jag tvätta av masken. Ha det bra♥

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida