Lalala

Jag hatar rubriker haha. Kommer aldrig på nåt bra att skriva. Jaja, man lär sig väl med tiden. Just nu sitter jag och kollar på Beverly Hills samtidigt som jag bläddrar igenom H&M's höstkatalog för 1000:e gången.

Alltså just nu känner jag verkligen att jag längtar till hösten och regn och rusk. Jag längtar till o med till skolan, lite. Det ska faktiskt bli skönt med lite rutiner igen. Även fast jag inte ser fram emot tidiga morgnar, dock ser jag fram emot att 94:orna börjar. Det kanske börjar någon snygg haha! Nej, det tror jag inte.
Men det är det enda jag hatar med Rudbeck. Det går bara en massa fula killar där:( Inte kul alls.

Aja nu ska jag fortsätta kolla på tv, tänkte slänga upp ett inlägg senare med mina tankar om bloggvärlden. Ha det bra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida