Legend

Hittade en ny Ken Ring låt idag när jag va inne på youtube. Eller den är typ ett år gammal men jag har inte hört den förr. Kommer ihåg att jag tyckte att Kelian var så jävla söt när "hans" låt kom ut, men alltså Knaster är fan skitsöt:D Alltså jag vill att mina barn ska vara sådär söta. Om dom inte är det adopterar jag bort dom fan! Haha nej skoja, men nu måste jag verkligen sova. Men tänkte lägga upp låten som jag lyssnade på och även videon, så ni får se vilken gullig unge Legend Knaster är:)

Godnatt

Ken Ring- Legend:


Kommentarer
Postat av: Ida ♣

Så jäkla söt unge! :)

Låten är också <3


URL: http://eldflickan.blogg.se/ @ 2010-08-26 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida