NOSTALGI!<3

När jag gick i typ sjuan började jag lyssna på svensk hiphop och fortsatte lyssna på det till nian. Än idag kan jag även lyssna på vissa låtar. För mig är det verkligen nostalgi på hög nivå. Har så jävla många minnen till alla låtar. Kan fortfarande texten till dom flesta låtarna haha. Lägger upp några utav alla tusen låtar som jag lyssnade på.

Fonky Fresh- Tänk Alla Gånger:


Anton och Affe- Alla Minnen:


Sober- Karu Kari:


Danish- Le igen:



Samzon ft. Danish- Hur Det Än Känns:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida