PLUUUGG

Sitter just nu och kollar på Christine men måste snart börja plugga. Kom hem för typ en halvtimme sen, slutade skolan vid fyra. Jobbigt värre..:( Men imorgon slutar jag tolv så det är nice;) Köpte en kalender och block innan jag drog hem också. Har gått i skolan en vecka typ men har nästan inga skolsaker haha. Alltså block och penna och sånt. Men nu äre fixat!;)
Imorgon händer nog inte så mycket, måste plugga igen.. Har redan fått två läxor. Jag hatar verkligen Rudbeck ibland! Kanske åker jag iväg på en fest senare på kvällen, men tror inte det.
Jaja ska fortsätta kolla på tv nu. Hörs senare!:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida