stannar hemma istället

Imorse när jag vaknade så hade jag massor av energi, men nu har jag inte ork till något så jag stannar hemma idag. Ska bada imorgon istället!:) Sen blir det kanske fest på kvällen, vi får se. Jag hoppas nästan att det blir regn imorgon, eller i alla fall att det är kallt. För så fort det blir varmt så åker alla i västerås till löga, och så får man ha sin handduk brevid någon svettig ful man bara för att det är så fullt.
Aja ska snart gå till ica och köpa nåt att äta. Får se vad jag hittar på ikväll, ska troligtvis kolla på Mio min Mio. Haha vilken g33k jag är;) Lägger upp en dagens outfit så fort jag kommer hem igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida