Lär känna mig lite bättre

Var inne på lite olika random bloggar idag och hittade den här listan. Så jag tänkte att det kunde vara ett bra tidsfördriv, för just nu har jag jävligt tråkigt haha!

Har du druckit tills du spytt?
Yess gör helst inte om det;)
Sårat någon? ja några gånger sådär hehu
Förlorat en vän? Ah fast ingen betydelsefull direkt
Träffat nya människor? haha ja
Kysst en främling? japp
Tagit droger? hmm ja..
Haft en sommarflört? nja bara lite halvt
Gråtit? såklart
Skrattat tills du kissat på dig? Nej ush haha
Tältat? mm men var ett tag sen
Varit vaken en hel natt? typ varje gång jag festar;)
Solat? japp
Badat? jadå
Haft ett förhållande?
Gjort dig riktigt illa? nej aldrig *stolt*:D
Gjort några percingar/tatueringar? Ah några stycken
Läst en bok? ja
Skickat fel sms med flit? haha nej men har tänkt tanken men fegat ur
Suttit vid datan en hel natt? nästan
Näckat? haha nej
Solat naken? när jag var mini kanske
Fått utegångsförbud? aldrig:D
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? ja haha
Varit i slagsmål? nej
Pussat någon utav samma kön? jadå
Sjungit högt på ett berg? nä inte på ett berg haha
Kysst någon i regnet? nej tror inte det
Kysst någon du inte borde? hehehe ja
Tappat rösten? ja typ
Varit på festival? ah
Gått upp i vikt? de klart
Gått ner i vikt? ja
Brännt dig? japp
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? haha ja
Varit utomlands? såklart
Gjort ett bra köp? absolut
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nja typ
Haft skadeglädje? hahaha alltid;)
Sovit under bar himmel? tror det
Har du svarat ärligt på alla frågor? yes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida