27 december

Hej:)
Har inte bloggat på jättelänge men min dator är fortfarande fucked up och det har ju varit jul och så.
Iaf så ska jag försöka blogga mer med början idag;)

Vaknade för typ en timme sen, hatar att jag inte kan sova länge men aja. Ska snart äta frukost och sen fixa mig. Ska möta Fanny på stan vid två typ, måste börja planera nyår. Taggar som fan just nu:D
Vet dock inte vart vi ska vara eller vad vi ska göra. Vet bara vilka jag vill träffa haha! Men ja, festa ska jag iaf göra:)
Lägger upp dagens outfit och sånt senare, har inte lagt upp det på evigheter ju! Ska fota mina julklappar också och lägga upp.
Aja hörs efter stan!:)

Kram



Kommentarer
Postat av: tess:)

hej :) vad görs? :)


URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/ @ 2010-12-27 @ 11:38:49
Postat av: jenny

nice blogg!

följa varann via bloglovin ? ;D

kram.


URL: http://www.tieepjenny.devote.se @ 2010-12-27 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida