Helgen

Fredag:
Hade skola från typ 8 till 12, så jävla segt! Hatar fredagar, har bara tråkiga ämnen då nämligen.
Inte kul alltså haha, fast skolan är ju aldrig kul;) Men ah..
Drog hem runt halv ett för vi hade julkalendern i skolan. HAHA jag vet jävligt nördigt men min skola är random!
Drog iaf hem och degade. Sen typ fyra så drog jag ut och träffade Erik ett tag.Sen hem igen och äta och fixa mig. Drog ner på stan halv nio typ och träffade Fanny och planerade kvällen haha.
Åkte till bjurhovda och hade värsta deeptalket med folk hahaha. Aldrig mer!
Åkte hem typ halv två, fast jag skulle vart hemma ett ooops;)



Lördag:
Vaknade föööör tidigt, typ vid nio nånting. Så somnade om och gick upp halv ett kanske. Laddade ner random filmer och stannade hemma och tyckte synd om mig själv haha! Vettefan varför men ah;)
Mådde sämst psykiskt så sov ganska tidigt tror jag. Kommer inte ihåg hehe(a)



Söndag:
Kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde. Kommer bara ihåg att jag kollade på Hachiko! Ni vet den där filmen om hunden vars husse dör och hunden väntar på att han ska komma hem med tåget. Så han väntar på honom utanför tågstationen i tio år:( Sorglig film faktiskt.
Men grinade inte *stolt* ;)


Och så en random bild bara för att....

Kommentarer
Postat av: Cricka

"babes" ;)


URL: http://cbergstroem.blogg.se/ @ 2010-12-08 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida