UppdaterarN

Hej!
Vet att min uppdatering har varit sämst sen i torsdags men har verkligen inte orkat ta tag i bloggen. Men nu är det måndag igen, ny vecka och nya tag! Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, måndagarna känns så jävla ovärd. Har bara en timmes lektion sen slutar jag, men aja.
Nu ska jag äta lite och kolla på första säsongen av Laguna Beach. Hatar Kristin verkligen</3
Skriver om min helg i ett annat inlägg, för annars skulle det här bli en bok haha!
Så kolla in här om ett tag:)

Kram

Kommentarer
Postat av: linnea :]

gillar du skumtomtar?

MISSA DÅ INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN, OM ATT VINNA EN PÅSE MED SKUMTOMTAR 2300 g:)


URL: http://linneagulliksson.blogg.se/ @ 2010-12-06 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida