Hej!

är fortfarande helt galet trött. somnade typ tolv inatt och vaknade vid elva och jag är ändå, efter elva timmars sömn, fortfarande trött. sitter o gäspar samtidigt som jag skriver haha.
idag händer inget speciellt, ska bara ta igen mig efter igår. ska snart följa med mamma till ica och köpa cola! dricker säkert en halv liter om dagen just nu. haha jag har ett ganska grovt sockerberoende men men. när skolan börjar igen ska jag försöka dra ner på godis och andra sockerbomber.
kommer nog inte klara det för man blir så deppig på hösten och en chokladbit piggar ju alltid upp haha!
nej men nu ska jag dra. kastar upp bilder på det jag köpte igår när jag kommer hem, jag lovar!
ha det bra

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida