hej!

Jaha då har jag, liksom många andra, börjat blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, fast jag har ju inga läsare så jag behöver egentligen inte bry mig så mycket haha.
Jaja min dag har inte varit så händelserik. Vaknade runt ett någon gång av regnet. Typ sommarens första regn eller ah kanske andra. Fast jag klagar inte. Jag längtar faktiskt lite till hösten, dock inte till skolan. Idag är det nästan en månad kvar innan man börjar igen *suck* Men egentligen är ju en månad ganska mycket så jag ska inte deppa ihop helt.
I alla fall just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att SATC ska börja. Bara 45 minuter kvar wiho! Bloggar kanske senare ifall jag inte kan sova inatt (igen) annars blire imorgon.

Puss
en ganska nytagen bild, dock väldigt dålig redigering hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida