Huvudstaden imorn

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag behövde gå upp tidigt imorn, och anledningen är att jag, mamma och Leon ska till Sthlm imorn. Tåget går några minuter över nio så måste väl gå upp typ sju, om jag ska hinna duscha och fixa mig. Just nu känns det som om det inte kommer bli några problem att ta sig upp imorn, men jag vet att jag kommer trycka på snooze-knappen minst tio gånger haha:D
Nej men det kommer nog gå bra, får väl sova lite på tåget om jag är jättetrött. Även fast ett tåg inte är det ultimata sovstället. Iaf så kommer nog uppdateringen bli ganska låg eftersom vi kommer vara borta hela dagen typ.
Fast jag slänger nog upp två inlägg innan jag åker, jag ska försöka göra det iaf haha.

Kram

HAHA fin bild med största plåstret i ansiktet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida