Lördag

Hej!
Idag är det lördag och jag vaknade för sisådär en timme sen. Funderar faktiskt på att ha en ta hand om mig-dag. Finns en massa måsten jag borde göra så jag känner mig fräsch, bl.a måla naglarna. Just nu har jag gammalt lim på naglarna efter lösnaglarna, inte det fräschaste.
Egentligen är det ju "spa"-dag imorgon, som för många andra, men jag känner mig inte helt frisk så jag passar på att stanna hemma och bara softa.
Jaja nu ska jag hoppa in i duschen och ha inpackning i håret, som förövrigt har blivit väldigt slitet efter fyra blekningar på lika många dar haha!Bloggar senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida