Monty


Monty-Seglaren

En artist som jag har börjat lyssna ganska mycket på sistone är Monty. Och idag hittade jag en ny (eller den kom ut i maj, men för mig är den ny haha) låt med honom, nämligen Seglaren. Ni kanske känner igen den från typ Scandinavian Photo reklamen som går på tv just nu.
Alltså jag tycker den passar till vad som helst. Om man sitter ute med några kompisar och typ grillar o chillar, eller sitter hemma en regnig dag eller fest. Ja, när som helst egentligen, fast den har ett ganska lugnt tempo. Så lyssna på den vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida